שלבו בין כמה סוגי באנרים
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 1 דק'
איזה באנר עדיף? רגיל, פופ-אפ, צף או שורת טקסט. כיצד לעצב אותו? זאת שאלה שאין עליה תשובה חד משמעית, ולמרות זאת ניתן להציג יתרון וחסרון של כל צורת פרסום.
באנר רגיל: יתרון – לא מעצבן, מקובל אצל רוב הגולשים. חסרון – אחוז הקלקה נמוך מאוד, לא זוכה לתגובה משמעותית מצד הגולש.
פופ אפ: יתרון – מאוד אפקטיבי בערך פי 20 מבאנר רגיל, זוכה לתשומת הלב של הגולש. חסרון – מעצבן את הגולש, נחסם ע"י תוכנות הגנה נגד פופ אפים.
באנר צף: טכנולוגיה די חדשה המאפשרת הצגת פרסומת בלי יכולת סגירה ע"י הגולש. יתרון – לא ניתן לסגור עד סוף הפרסומת, זוכה ל 100% רייטינג, לא נחסם ע"י תוכנות הגנה, אפקטיביות פי 50 מבאנר רגיל. חסרון – מעצבן עוד יותר מפופ אפ (עדיף להציג לא יותר מפעמיים לגולש ייחודי ביום).
שורת טקסט: יתרון – לא מעצבן, פרסום לא רגיל (יחסית), זוכה לתשומת לב יפה ביחס לגודל הפרסום. חסרון – די קטן, לא בולט, אחוז הקלקה די נמוך.
באנר אישי (באנר של חברת דוטומי): יתרון – רלוונטי מאוד כי הגולש ביקש לקבל את המסר מן החברה השולחת לו, פרסונלי (באנר עליו נרשם שם הגולש), לא פולשני. חסרון – בשל הנטיה להתעלם מבאנרים, לעיתים לא שמים לב גם לבאנר האישי.
השילוב בין האפשרויות הוא הטוב מכולם כלומר קמפיין משולב עם לפחות שני סוגי פרסום יכול לתת תוצאות. יש המון אפשרויות של שילובים, חשבו מה טוב למוצר שלכם. תמיד תסתכלו כגולשים ולא כמפרסמים!
הכותב הוא אנטון לוקיאנוב, העוסק בתחום הפרסום המקוון.
-
מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד
בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח,...
-
פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד
שימוש בכלי ניתוח מתאימים: יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות...
-
הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE
קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות: ONLINE – רישום האתר במנועי...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה