שיחת טלפון אחת עושה את ההבדל
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 18 שנ'
רופא שיניים אחד סיגל לעצמו הרגל פשוט אחד – להתקשר ללקוח ל-Follow-Up. הוא משקיע שעה מסדר יומו העמוס על מנת להתקשר באופן אישי לפציינטים שלו שטופלו יום קודם לכן על מנת לשאול אותם כיצד הם מרגישים. שיחות הטלפון הקבועות הללו הביאו לו יותר לקוחות שהגיעו כתוצאה מהמלצה – בהשוואה לכל שיטת שיווק אחרת.
קטגוריות
עוד בנושא
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה