שולח דיוור ישיר באמצעות מאגר צד שלישי? הגדר את קהל היעד שלך
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 41 שנ'
ישנם מאגרים מורשים ומפולחים המאפשרים לדוור דואר בהתאם לקריטריונים מוגדרים מראש. ניתן להתאים את תוכן המכתב בהתאם למידע הקיים על מקבל המכתב ולשתול שדות כגון שם פרטי לצורך פרסונליזציה (יצירת פנייה אישית).
ראשית עליך להגדיר את קהל היעד שלך. משהגדרת אותו עלייך לחקור מהם הרגלי הגלישה שלו.לדוגמא – אם קהל היעד שלך הוא המגזר העסקי – ניתן לדוור באמצעות אתרים כמו גלובס ודה-מרקר הפונים לקהל זה. ניתן גם לדוור באמצעות אתרי נישה המנהלים רשימות תפוצה מורשות. דיוור כזה ביצענו לאחרונה באתר יד-2 עבור חב' ליסינג גדולה. דיוורנו הצעה אטרקטיבית לרכישת רכב חדש, הדיוור נשלח למפרסמי מודעת רכב למכירה, באיזור ספציפי ובטווח מחיר מוגדר מראש, אשר הסכימו מראש לקבל פרסומים בנושא. בגלל המיקוד הגבוה – הקמפיין זכה להצלחה הרבה מעל לציפיות הלקוח.
הטיפ ניתן ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה