רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
- 17/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 31 שנ'
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ומורשה (מאגר שבו חברים הביעו את הסכמתם המפורשת לקבל מכתבי דואר אלקטרוני מהארגון המדוור), הוא תנאי מפתח להצלחה. רשימת כתובות לא מורשות שנרכשו מגורמים שונים או נאספו באמצעות תוכנות איסוף כתובות דואר אלקטרוני ישיגו אחוזי תגובה נמוכים ביותר ועלולים לפגוע בתדמית הארגון המבצע את הדיוור(במקרים מסוימים קיים סיכון לחסימת כתובת המדוור ע"י ספקי האינטרנט). מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון הינו המאגר האיכותי ביותר שאליו ניתן לדוור ובעזרתו ניתן יהיה להרחיב ולהגדיל את הרשימה.
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
ללקוחות עסקיים דוורו באמצע השבוע, ולפרטיים - בסוף שבוע
אם עד היום היה נהוג לבצע דיוורים בשעות הלילה בכדי למנוע עומסים על שרתי...
-
הקפידו שהמכתב לא יהיה רחב מדי ולא ארוך מדי
בתחום אורך ורוחב המכתב יש מספר כללי אצבע: כדי שלא תווצר גלילה אופקית...
-
אל תסיטו את עיני הגולש מהרעיון המרכזי של המכתב
במלחמה על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, משתמשים משווקים מסוימים...
-
פנייה אישית בשורת הנושא מגדילה את שיעורי פתיחת המייל
שורת הנושא הינה ההזדמנות הראשונה למשוך את הגולש כדי שיפתח ויקרא את...
הוסף תגובה