רקע צבעוני
- 09/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 13 שנ'
הרקע המשופע הוא קלאסי ונבחן לאורך זמן במדיה החברתית. יתכן וזה לא יעבוד עבור כל הנישות, אך תמונה שכזו יכולה להיות אפקטיבית ביותר בלכידת תשומת הלב של אוכלוסיות מסויימות וכנ"ל לגבי כל דבר מבריק ומלא צבע שיתבלט על פני האפרוריות הכחולה חיוורת של פייסבוק.
קטגוריות
עוד בנושא
-
שימרו על קשר עם הלקוח
בעיקר אם לא קורה שום דבר. טלפון אישי בנוסף לברכה המקובלת לחג יכול לעשות...
-
איך תכתבי מייל שיתייחסו אליו: כותרת שיווקית, כתיבה בהירה, פרטים מלאים בסוף
איך לגרום לאנשים להתייחס למיילים שלכן? -פתיח בצורת משפט חוכמה או שאלה -כותרת...
-
זכרי את ימי ההולדת של הלקוחות שלך
איך לרגש את הלקוחות שלכן? בררו באחת השיחות את תאריך יום ההולדת שלה/...
עוד מאותו הכותב
-
סוגי חשבונות בפייסבוק
אם כן, ניתן לראות כי בעוד שבפרופיל האישי ניתן להוסיף ולהציע למשתמשים...
-
דף אוהדים בפייסבוק
דף האוהדים הוא דף שמאפשר לעסק לתקשר עם לקוחותיו, כמו שכתבנו במייל הקודם. מה...
-
בחירת url בפייסבוק
תוכלו לבחור שם שיהיה ייחודי עבורכם וקליט. שם קליט יאפשר לכם לרשום אותו...
הוסף תגובה