ריהוט משרדי ארגונומי
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 19 שנ'
למה חשוב לבחור ריהוט משרדי ארגונומי ?
כלומר, רהיטי משרד עם מקסימום מנגנוני שליטה והתאמה אישית..
התאמת ריהוט משרדי וצימצום סיכוני פגיעה גופנית של העובדים, יביא אף לצימצום בימי מחלה והעדרויות . (למשל בגין כאבי גב)
קטגוריות
עוד בנושא
-
שימו לב לסוג העץ העומד בבסיס הספה
במרבית הספות שתמצאו בחנויות כיום, כמעט ולא ניתן לראות בעין בלתי מזויינת...
-
בידקו בחנות אם הספה נוחה לכם
כאשר אתם מגיעים לחנות הרהיטים, אל תתביישו פשוט לשבת על הספות ואפילו...
-
התאימו את הספה לאנשים שישתמשו בה
אחד הדברים הראשונים שחשוב לברר זה מי בעצם ישתמש בספות, ומהי סוג הפעילות...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה