ראשית הגדירו מילות מפתח

הצעד הראשון לקראת הערכת המצב הוא הגדרת מילות המפתח, שכן בלעדיהן נתקשה להעריך את מידת התחרותיות בשוק ומצבו של אתר המטרה שלנו באותו שוק. הגדרת מילות המפתח נשענת על הנושאים העיקריים בהם האתר עוסק. אם, למשל, מדובר באתר של אופנת נשים, מילות המפתח שלנו ייסובו סביב תחום זה: אופנת נשים, בגדי נשים, שמלות ערב, בגדי יציאה, חולצות, מכנסיים, חצאיות, נעלי נשים וכן הלאה.


הטיפ ניתן ע"י רוני קלבו, אשת תוכן וקידום אתרים בחברת אוליב אינטראקטיב


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה