פרסום מסביב למדורה
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 1 דק'
לא משנה עד כמה האבולוציה של הפרסום התפתחה מאז תקופת האבן, עדיין לא נמצא תחליף טוב יותר לפרסום מפה לאוזן.
גם אנחנו בישראל למדנו שלא משנה עד כמה תקציב הפרסום ששמו על המוצר מגלומני, בסופו של דבר שמועה אחת עלולה לאיים על ענק מזון כמו אסם ולהפיל את המניה שלו כמו בסיפור במבה.
מצד שני שימוש חכם במכשיר הפרסום מפה לאוזן יכול ליצור אפקט אדיר או בשמו המקצועי באזז.
אבל איך אפשר לגרום לפרסום מפה לאוזן לעבוד?
גם כאן אנחנו חוזרים לאותה מדורה שסביבה ישבו בכל ערב אבות אבותינו ומגלים שאז כמו היום, בשביל ליצור שיחה בין אנשים מסביב למדורה צריך לספר סיפור טוב.
לכן, אם תצליחו לבנות סיפור מעניין הוא יצליח לעבור בין אנשים ואפילו להגיע לתקשורת. אחת הדוגמאות היא של רשת Ruby Tuesday, רשת מסעדות אמריקאית שהצליחה לייצר סיפור גדול – המסעדה הזמינה את הקהל לראות בשידור חי באינטרנט איך הורסים (מפוצצים) את הסניף הישן האחרון של הרשת, אלא שבזמן השידור "ארעה תקלה" והם פוצצו בטעות את הסניף של מסעדה אחרת שעמדה בסמוך. את הסיפור הזה, שכמובן בוים מראש, הגדילו ע"י התנצלות פומבית שנתן הבעלים של Ruby tuesday ברשת הטלוויזיה המקומית. התוצאה הייתה סיקור ברשת CNN ובמאות אתרים, עלייה של 25% במניית הרשת ומעל למיליון גולשים חדשים באתר. אז מה המסקנה מכל זה?
בפעם הבאה, לפני שאתם רצים לפרסם תדאגו שיהיה לכם סיפור טוב!
קטגוריות
עוד בנושא
-
שימרו על קשר עם הלקוח
בעיקר אם לא קורה שום דבר. טלפון אישי בנוסף לברכה המקובלת לחג יכול לעשות...
-
שימוש באיש יח"צ מול התקשורת: מועיל לא פחות מפרסום, ויותר זול
שימוש באיש יחסי ציבור או אפילו התנהלות עצמית מול התקשורת יכולה להועיל...
-
כיצד להתראיין נכון ברדיו?
לכל אדם יש 15 דקות של תהילה, אז אם קיבלת את 15 הדקות שלך ברדיו ציית לכללים...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה