פרסום טיזר
- 10/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 21 שנ'
טקטיקת הפרסום הקצר והקולע המבוסס על "טיזרים" ותשדירים קצרים עשוייה להיות אפקטיבית לא פחות ואולי יותר מפרסום "רגיל" המתבסס על שטחי פרסום נירחבים ו/או תשדירים רגילים של 30 שניות ברדיו ובטלוויזיה.
קטגוריות
עוד בנושא
-
שימרו על קשר עם הלקוח
בעיקר אם לא קורה שום דבר. טלפון אישי בנוסף לברכה המקובלת לחג יכול לעשות...
-
שימוש באיש יח"צ מול התקשורת: מועיל לא פחות מפרסום, ויותר זול
שימוש באיש יחסי ציבור או אפילו התנהלות עצמית מול התקשורת יכולה להועיל...
-
כיצד להתראיין נכון ברדיו?
לכל אדם יש 15 דקות של תהילה, אז אם קיבלת את 15 הדקות שלך ברדיו ציית לכללים...
הוסף תגובה