פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 39 שנ'
שימוש בכלי ניתוח מתאימים:
יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות הגדולים בהשוואה לפרסום המסורתי, הוא העובדה שברשת "הכל מדיד". בעזרת הכלים המתאימים ניתן לדעת כמה גולשים נחשפו לפרסום, כמה גולשים הקליקו על הפרסום, איזה אחוז מכלל אלה שהגיעו ביצעו את מטרת הקמפיין (לדוגמא, הורידו קופון) ומי הם אותם אלה ששוטטו באתר, ומאיזה אפיק פרסום הגיעו. חברה שאינה מבצעת ניתוח של הנתונים, בעצם מוותרת על יתרון זה ומשווקת "בעיניים עצומות", ללא יכולת להגיע למיצוי הפרסום ולהשיג להחזר גבוה על ההשקעה בשיווק.
לשיווק באינטרנט יש כוח רב, אך ללא היכרות מספיקה עם שלל הכלים שבו ושימוש נכון בהם, הוא יכול להפוך לבור לזריקת מזומנים. הכנת אסטרטגיה מתאימה, בחירת האפיקים היעילים ביותר וניתוח התוצאות ולמידה מהם, הם מתכון מצוין לסיכוי גבוה להצלחת הפעילות השיווקית באינטרנט.
-
מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד
בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח,...
-
הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE
קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות: ONLINE – רישום האתר במנועי...
-
פרסם את אתרך בצורה אגרסיבית ועניינית
"הפרסום עוזר", זו לא קלישאה. פרסם את אתרך בצורה אגרסיבית ועניינית. השתמש...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה