פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד

שימוש בכלי ניתוח מתאימים:


יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות הגדולים בהשוואה לפרסום המסורתי, הוא העובדה שברשת "הכל מדיד". בעזרת הכלים המתאימים ניתן לדעת כמה גולשים נחשפו לפרסום, כמה גולשים הקליקו על הפרסום, איזה אחוז מכלל אלה שהגיעו ביצעו את מטרת הקמפיין (לדוגמא, הורידו קופון) ומי הם אותם אלה ששוטטו באתר, ומאיזה אפיק פרסום הגיעו. חברה שאינה מבצעת ניתוח של הנתונים, בעצם מוותרת על יתרון זה ומשווקת "בעיניים עצומות", ללא יכולת להגיע למיצוי הפרסום ולהשיג להחזר גבוה על ההשקעה בשיווק.


לשיווק באינטרנט יש כוח רב, אך ללא היכרות מספיקה עם שלל הכלים שבו ושימוש נכון בהם, הוא יכול להפוך לבור לזריקת מזומנים. הכנת אסטרטגיה מתאימה, בחירת האפיקים היעילים ביותר וניתוח התוצאות ולמידה מהם, הם מתכון מצוין לסיכוי גבוה להצלחת הפעילות השיווקית באינטרנט.


אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z, שיווק בינלאומי באינטרנט

הוסף תגובה