פנייה אישית תביא לאחוז תגובה גבוה יותר
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 15 שנ'
אתרי האינטרנט הגדולים המנהלים רשימות תפוצה מפולחות מאפשרות לשלב בדיוור פנייה אישית לנמען. הכוונה לפנייה אישית לשם הנמען בגוף המייל: "מר קורן היקר, רצינו להביא לידיעתך כי…".
פניות אישיות תמיד מביאות לאחוז תגובה גבוה יותר.
הטיפ ניתן ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2
קטגוריות
עוד בנושא
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה