פנייה אישית בשורת הנושא מגדילה את שיעורי פתיחת המייל
- 17/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 24 שנ'
שורת הנושא הינה ההזדמנות הראשונה למשוך את הגולש כדי שיפתח ויקרא את המכתב. זמן הקריאה של שורת הנושא היא בסך הכל מספר שניות, בזמן זה הגולש מחליט אם לפתוח את המכתב או להשליכו לסל האשפה. המסר שבשורת הנושא צריך להיות מסקרן ומפתה, אך עם זאת לא להיות יומרני ופרובוקטיבי מדי, מה שיגרום לגולש לחשוש שמא מדובר בדואר זבל. מחקרים הראו כי שימוש בפנייה אישית בשורת הנושא הגדילה את שיעורי פתיחת המייל בכ – 13% בממוצע.
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
ללקוחות עסקיים דוורו באמצע השבוע, ולפרטיים - בסוף שבוע
אם עד היום היה נהוג לבצע דיוורים בשעות הלילה בכדי למנוע עומסים על שרתי...
-
הקפידו שהמכתב לא יהיה רחב מדי ולא ארוך מדי
בתחום אורך ורוחב המכתב יש מספר כללי אצבע: כדי שלא תווצר גלילה אופקית...
-
אל תסיטו את עיני הגולש מהרעיון המרכזי של המכתב
במלחמה על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, משתמשים משווקים מסוימים...
הוסף תגובה