עשה לגולשים סיור וירטואלי בחברה

תן ללקוחות לראות איך נראה הארגון שלך מבפנים. ארגונים רבים נוהגים להראות תמונות של מחלקות הייצור והלוגיסטיקה בארגון. מה בנוגע לתמונות של המשרדים, תמונות של צוות השיווק? צוות משאבי אנוש? צוות אנשי המכירות במהלך תערוכה? שימוש בתמונות אותנטיות של העובדים יסייע לשדר גם לעובדים תחושה שהארגון גאה בהם ולא מחביא אותם. יש ארגונים שאפילו מוכנים לשים webcam המשדר בשידור חי מהחברה. אז אולי זה מהפכני מידי עבור חלק מהחברות, אבל אין ספק שזה הכיוון – להיות מוכן לחשוף ככל שניתן את מה שקורה מאחרי הקלעים ובזמן אמת.


הטיפ ניתן ע"י דורון בן דוד, מנכ"ל חברת דרימוויו המתמחה בבניית אתרי אינטרנט מתקדמים.


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה