עקבו אחר קמפיין הפרסום שלכם באופן יומיומי
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 31 שנ'
כאשר מנהלים קמפיין של גוגל אדוורדס, יש לבצע מעקב יומיומי אחר ביצועי מסע הפרסום, ולשפר כל הזמן את הפרמטרים הבאים:
– ניסוח המודעה – זיהוי המודעות החלשות וניסיון לשפרן, הוספת מודעות חדשות במידת הצורך.
– תזמון הופעת המודעה (האם משתלם להפעיל בסופ"ש? מהן השעות הכי רלוונטיות לקהל המטרה?)
– הוספה והורדה של מילות מפתח. הוספת מילות מפתח שליליות (לדוגמא "חינם" במידה שאתם לא מעוניינים בלקוחות שמחפשים מוצר/שרות חינמי)
– הגדרת על"ל (עלות מקסימלית לקליק) לכל מודעה ולכל מילת מפתח.
– חלוקה מחודשת של התקציב בין מסעות הפרסום.
– הצגה רגילה/מואצת של קמפיין הפרסום.
– תקציב יומי (להעלות, להוריד או להשאיר).
– האם להופיע ברשת התוכן או רק בחיפוש?
באדיבות אקטיביטק – פרסום בגוגל
-
מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד
בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח,...
-
פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד
שימוש בכלי ניתוח מתאימים: יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות...
-
הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE
קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות: ONLINE – רישום האתר במנועי...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה