על לקוחות בעייתיים עדיף לוותר
- 09/10/2010
- זמן קריאה מוערך: 14 שנ'
בדוק את רשימת הלקוחות שלך בסוף כל שנה וראה מי מהלקוחות הבעייתיים שלך הגוזל זמן רב, מתווכח על המחירים, אינו משלם בזמן והתרומה שלו למחזור הכולל זעומה. לקוחות כאלה כדאי לפטר ועדיף שיהיו לקוחות של המתחרים שלך.
באדיבות צביקה ברגמן, מנהל תחום כסף, פורטל האימון הישראלי
קטגוריות
עוד בנושא
-
ידע לא 'הולך' בכוח, רק בנוח!
הידע החשוב ביותר והקריטי ביותר לארגון הוא ידע בלתי-מובנה. ידע הנשען...
-
מנהלים אמורים להיות המובילים של האמון הארגוני
אסור להתבלבל: תשתיות תומכות ידע אינן רק תשתיות טכנולוגיות, כגון אתרים,...
-
האתגר האמיתי שעומד בפני הארגון בניהול הידע, הינו למפות ' מה הארגון יידע בעתיד'
אחד היישומים אותם נמצא לרוב בארגונים הפעילים תוכניות ניהול ידע הוא...
עוד מאותו הכותב
-
הצלחה בשוק ההון היא תוצאה של טיפוס איטי ועקבי
חשוב לדעת, כי הצלחה בשוק ההון היא תוצאה של טיפוס איטי ועקבי ולא מהלך...
-
אל תמצע שערים
אל תמצע שערים - אם עשית טעות וקנית מניה שירדה, אל תנציח את הטעות. באדיבות...
-
חפש סיבות לפני קניה ומכירה
חפש סיבות לפני קניה ומכירה, והמתן לראות אם אכן אתה צודק לפני הפעולה. באדיבות...
הוסף תגובה