עלות פר מייל – אתה עלול לשלם גם עבור מיילים שלא נפתחו
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 39 שנ'
המודלים העיקריים לתמחור דיוור אלקטרוני ישיר:
CPE – Cost per Email – עלות פר מייל. המחיר ייגזר מכמות המיילים אליהם בחרת לפנות. הבעיתיות במודל זה הנה התשלום שאתה עלול לשלם גם עבור מיילים שלא נפתחו (תיבות דואר לא פעילות).
CPL – Cost per lead – עלות פר פנייה. מודל בו אתה משלם רק עבור הפונים הממלאים טופס פנייה המבקשים פרטים נוספים. מודל זה אינו כדאי במידה והמוצר שאתה מציע זול והרווחיות שלו נמוכה.
CPA – Cost Per Action – עלות פר פעולה. קנייה בפועל לדוגמא. מודל זה פחות מקובל באתרי האינטרנט הגדולים עקב חוסר ההסכמה שלהם להיות תלויים בדיווחיו של בעל העסק.
RS – Revenue Sharing – מודל חלוקת רווחים. אתה משתף את בעל המאגר ברווחים שנוצרו כתוצאה מהדיוור.
הטיפ ניתן ע"י שמוליק קורן, סמנכ"ל השיווק אתר יד 2
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה