עיצוב ניוזלטר
- 17/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 19 שנ'
החלונות הנפתחים בהקלקה על הקישורים צריכים להיות זהים בעיצובם הכללי לדף הראשי של הניוזלטר: הצבעים, גודל הפונט, התוספות הגראפיות וכדומה. אם מדובר בחלונות שבאמצעותם ניתן לרכוש את המוצרים חשוב שהם יהיו מאוד נוחים לשימוש ואפילו רצוי להטמיע בהם מראש את הפרטים האישיים הידועים לכם על מקבלי המייל (לדוגמה השם הפרטי), כדי להקל עליהם את חווית הרכישה ולהניע אותם לעשות זאת באופן מיידי עם קבלת הניוזלטר.
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
ללקוחות עסקיים דוורו באמצע השבוע, ולפרטיים - בסוף שבוע
אם עד היום היה נהוג לבצע דיוורים בשעות הלילה בכדי למנוע עומסים על שרתי...
-
הקפידו שהמכתב לא יהיה רחב מדי ולא ארוך מדי
בתחום אורך ורוחב המכתב יש מספר כללי אצבע: כדי שלא תווצר גלילה אופקית...
-
אל תסיטו את עיני הגולש מהרעיון המרכזי של המכתב
במלחמה על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, משתמשים משווקים מסוימים...
הוסף תגובה