סרטי תדמית – איך הם יכולים לעזור לנו
- 18/03/2020
- זמן קריאה מוערך: 1 דק'
כל בית עסק, חברה, ארגון או אפילו בעלי מקצוע, פוליטיקאים או אנשים בתפקידים שונים, צריכים למצוא כלים כיצד לפרסם את עצמם, לשווק, למתג אותם בפני לקוחות קיימים ופוטנציאליים, בפני התקשורת ובפני גורמים שונים.
ראשית, אפשר להשתמש באמצעים ויזואליים שונים. לא חייבים לייצר סרט רגיל, אפשר להשתמש בתמונות מן העבר ומהווה, אפשר להשתמש באנימציה, אפשר להיעזר בראיונות עם אנשים מתוך העסק, לקוחות, בעלי מקצוע שמבינים בתחום ועוד.
שנית, הסרטון צריך להיות תכליתי, ברור, ממוקד, הוא צריך להיות מובנה באופן כזה, שהוא יענה על השאלה, למה משתלם לעבוד עם מי שעומד מאחורי הסרטון.
שלישית, מן הסתם, הסרטון כמו כל פרסומת, חייב להיות אמין, ברור, רהוט, ושלא ניתן לערער על שום דבר שמוצג בו.
מה היתרונות של סרטי תדמיתעל פניו, אפשר למצוא אמצעים וכלים הרבה יותר זולים, הרבה יותר ברורים ופשוטים להפקה מאשר סרט תדמית. אך אין בהכרח דברים יותר טובים ממנו.
היתרון הבולט של סרטי תדמית הוא, ניתן להציג אותו במקומות שונים. בין אם זה מבחינת הפלטפורמות (רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, כנסים, פגישות וכדומה) ובין אם זה מבחינת קהל (אפשר לייצר סרטון שיוצג לקהל פנימי ואפשר לייצר סרטון שיוצג בפני כל אחד).
יתרון אחר הוא, שניתן להשתמש בו באמצעים שונים, כלים ויזואליים רחבים. זה שונה מאשר פרסום בטלוויזיה שהוא חייב להיות קצר ולכן הוא מוגבל מבחינת הכלים או פרסום ברדיו שהוא רק שמע. בסרטון תדמית אפשר להשתמש בשורה ארוכה של אמצעים וכלים.
המאמר באדיבות rainbowpro – הפקה, צילום ווידאו
-
מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד
בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח,...
-
פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד
שימוש בכלי ניתוח מתאימים: יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות...
-
הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE
קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות: ONLINE – רישום האתר במנועי...
הוסף תגובה