ניתן לחשוף מידע שלא יסכן בצורה קיצונית את הסוד שמאחורי ההמצאה
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 22 שנ'
הקונפליקט התמידי – שיווק מול סודיות – "אם אני אשמור את הרעיון בסוד, איך אוכל לשווק אותו?" שואלים רבים מהממציאים.
לעתים ניתן לחשוף מידע שלא יסכן בצורה קיצונית את הסוד שמאחורי ההמצאה, אך יאפשר שיווק וחקר שוק שהם חיוניים לקידום הרעיון. לדוגמא: אם מדובר בפיתוח מנוע חדש, ניתן לתאר בפני מהנדסים וגופים כלכליים את הביצועים שלו, התכונות שלו והיכן ניתן להשתמש בו מבלי להסגיר את מרכיביו ומבנהו.
באדיבות מרק ועידן זוטא, משרד Patent4u
-
בכל מקרה של רעיון לפטנט, בצעו חיפוש מוקדם
השאלה הראשונה בראשו של כל ממציא היא: האם חשבו על זה קודם? לשם כך, מומלץ,...
-
כיצד יודעים אם הפטנט מקורי?
האם הפטנט מקורי? חיפושים אחר פטנטים דומים נערכים במגוון רמות: חיפוש...
-
פיתוח פטנט מבוסס על הכרעה כלכלית הדומה לפתיחת עסק
האם הפטנט כלכלי? – פיתוח פטנט מבוסס על הכרעה כלכלית הדומה לפתיחת עסק. יש...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה