ניפוח נכון
- 13/01/2014
- זמן קריאה מוערך: 19 שנ'
יש לבדוק את לחץ האוויר בצמיגים רק כאשר הם קרים (לפני נסיעה, מומלץ בבוקר). במידת הצורך, יש למלא אוויר בצמיגים על פי המלצת יצרן הרכב. כשלחץ הניפוח נמוך מדי, תעלות הצמיג נסגרות ומרחק העצירה גדל, כך שסכנת ההחלקה והשיוט גדלה (כל ירידה ביחידת לחץ ניפוח של 1 ,PSI, כמוה כהוספת עומס של כ-15 – 12 ק"ג על צמיגי הנוסעים, בתלות בעומס המרבי המותר בו).
-
צמיג בלחץ נכון יאחוז בכביש בצורה אופטימלית
לחץ אויר נכון (לפי נתוני יצרן), יגרום לשחיקה נכונה, ויאריך את חיי הצמיג. כמו...
-
יש לבצע רוטציה בין הגלגלים האחוריים לקידמיים, אחת ל-20 אלף ק"מ
יש לבצע רוטציה בין הגלגלים האחוריים לקידמיים, אחת ל- 20 אלף ק"מ בממוצע,...
-
בידקו את כיוון הפרונט אחת ל-20 אלף ק"מ
רצוי לבדוק את כיוון הפרונט אחת ל-20 אלף ק"מ, על מנת למנוע שחיקה לא אחידה...
-
צמיגים לרכב- ניפוח גלגלים
כאשר מנפחים גלגל של רכב חשוב לוודא שמנפחים בלחץ אוויר הנכון. ניפוח...
-
האם לצמיגים יש תאריך תפוגה?
מוסך רשאי למכור צמיגים עד לתקופה של חמש שנים מעת הייצור שלהם, כאשר משך...
-
כמה פעמים ניתן לתקן צמיגים?
לפי ההנחיות של משרד התחבורה ניתן לבצע שלושה תיקונים בכל צמיג, ובתנאי...
הוסף תגובה