ניהול קמפיין יח"צ באינטרנט: חשיבה אסטרטגית היא הכרחית
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 30 שנ'
ניהול קמפיין תקשורתי בלי אסטרטגיה, משול בעינינו למכונית הדוהרת בכביש ללא נהג. אסטרטגיה היא הבסיס לכל קמפיין, בין אם פרסומי ובין אם יח"צני. הבנה לעומק של הסביבה החברתית-תרבותית-עסקית של המותג, ניתוח קהלי היעד, הגדרת מסרים ממוקדים, הצבת מטרות ויעדים, כל אלו הכרחיים ליצירת קמפיין אפקטיבי בתקשורת וכאן אין האינטרנט נבדל. אדרבה, בהתחשב בהיקף הרשת, בפריסה שלה ובמנעד הקהלים הרחב, חשיבה אסטרטגית הכוללת מיקוד מסרים, פילוח קהלים, הכרות מעמיקה של השוק ועוד, הינה הכרחית ואף קריטית להשגת באז אפקטיבי ויצירת חשיפה איכותית למותג ברשת.
מאת שירלי פלג, עוסקת בתחום Online PR בחברת TBWA\DIGTAL
-
מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד
בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח,...
-
פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד
שימוש בכלי ניתוח מתאימים: יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות...
-
הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE
קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות: ONLINE – רישום האתר במנועי...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה