מתנות חברה – 60 שניות על יצירת אימפקט
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 42 שנ'
כשאתם משלחים לשלום את באי הכנס שלכם, אחרי שהשקעתם בהם באוכל ובמופעים אור קוליים כאלו ואחרים, שקית עם ברושורים זה, איך לומר? לא מספיק בימינו.
חשוב לזכור, שהמתנה, אותה מתנה בה ציידתם את הלקוח שלכם, מחזיקה קצר את חווית הכנס.
היא זו שתונח על שולחנו במשרד, רק אם ירצה, היא זו שתספר את הסיפור לאלו שלא היו.
והסיפור הוא העניין. למתנה יש למעשה פוטנציאל אדיר (אדיר!) בהשלמת הפעולה השיווקית שהתחלתם.
מתנות חברה אגב הן דבר השמור בעיקר למיצגי יחצ"נות.
בהם מרבית החברות, לצערי הרב, פותרות את העניין במתנה עם ערך כלכלי רב.
זה הפך לשוויץ אחד גדול. מי מוכן להשקיע ובדולרים כמובן.
אבל החכמים באמת, ולצערי אין לי דוגמאות מהארץ (אשמח להתעדכן), יודעים לפתור את הבריף באמצעות קישור של מוצר וערך נבחר כמייצג של אותו כנס, או של אותו מותג (האבא של הכנס).
קטגוריות
עוד בנושא
-
שימרו על קשר עם הלקוח
בעיקר אם לא קורה שום דבר. טלפון אישי בנוסף לברכה המקובלת לחג יכול לעשות...
-
שימוש באיש יח"צ מול התקשורת: מועיל לא פחות מפרסום, ויותר זול
שימוש באיש יחסי ציבור או אפילו התנהלות עצמית מול התקשורת יכולה להועיל...
-
כיצד להתראיין נכון ברדיו?
לכל אדם יש 15 דקות של תהילה, אז אם קיבלת את 15 הדקות שלך ברדיו ציית לכללים...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה