מקצועיות האתר חשובה להצלחת המסחר האלקטרוני

פרוייקט ה“Web Credibility” הנערך באוניברסיטת סטנפורד מבקש לזהות אלו גורמים יעשו את הרשת לאמינה יותר בכלל, ובפרט בענייני חנויות מסחר אלקטרוניות ועסקים, בעיני הציבור. אתרים מעטים מבין אלה שנבדקו ע"י הפרויקט זכו להערכה גבוהה מבחינת אמינות, ביניהם אתר Amazon והאתר של הניו-יורק טיימס. גורמים שנמצא שהם פוגמים באמינות ובמקצועיות האתרים הם בין היתר שגיאות דפוס, לינקים שבורים, טקסט קטן מדי המקשה על הקריאה וכו'. ככל שציבור הגולשים הופך מתקדם ומתוחכם יותר, כך עולה רף הדרישות שלו מהאתרים. מסתבר שישנם פרטים קטנים העושים הבדלים גדולים מאוד. אנימציות ציוריות, באנרים קופצים ותנועה גדולה מידי באתר נחשבים כיום לפוגמים באיכות החנות ובמקצועיותה.

מאת מאיה בן שלום, מנהלת שיווק אינטרפרו


באדיבות המכון הישראלי לחוות דעת, מומחים ובוררים

הוסף תגובה