מעשנות חשמליות בדגמים מחשמלים

מעשנות חשמליות בדגמים מחשמלים

במהלך השנים האחרונות הגרילים הפכו לאהובים בקרב אנשי מקצוע וחובבי בישול כאחד. הם מציעים חווית בישול חדשנית, טעימה ונוחה, ומספקים אפשרויות בלתי נגמרות לשדרוג המנות ואיכות הבישול. אם אתם מחפשים כלי בישול שיביא את יכולותיכם הקולינריות לשלב הבא, גריל Traeger הוא הבחירה המושלמת עבורכם.

מה הוא גריל Traeger?

גריל חשמלי המבוסס על אש עצים. הוא עובד בשיטה ייחודית המשתמשת בבעירה של שבבי עץ כדי ליצור חום ולעשן את המזון. הטכנולוגיה המתקדמת של הגריל מאפשרת פעולות צלייה, בישול, אפיה, עישון ואפילו טיגון במכשיר אחד.

למה לבחור במעשנת טרייגר?

  • בקרת טמפרטורה מדויקת – הגרילים שלנו מצוידים בטכנולוגיה המאפשרת שליטה מדויקת בטמפרטורה. בעזרת מסך דיגיטלי, ניתן לקבוע את הטמפרטורה הרצויה ולהשאיר את הגריל פועל במשך שעות ללא הצורך לבדוק אותו כל הזמן.
  • פשטות ונוחות – השימוש בגריל טרייגר הוא קל ונוח. כל מה שצריך לעשות הוא למלא את תא השבבים, להדליק את הגריל ולהתאים את הטמפרטורה. אין צורך בתחזוקה מורכבת או מיומנויות בישול מתקדמות. אין צורך בשנים של לימוד, ניסוי וטעייה. לא תואר ראשון, לא שני ולא דוקטורט: בטרייגר כל מה שצריך לעדת זה איך לסובב כפתור.
  • טעמים עשירים – העישון בעזרת אש עצים מעניק למזון טעמים עמוקים וייחודיים שאין להם תחליף. העצים שמהם עשויים שבבי עץ לעישון יכולים להיות מזנים שונים, כגון פקאן, היקורי, או דובדבן, וכל סוג עץ מעניק טעם שונה למזון. הזנים השונים מוסיפים גוונים של טעם שמעשירים את החוויה הקולינרית.
  • גמישות בבישול – בגרילים שלנו יש מנעד רחב של אפשרויות: אפשר לבשל, לאפות כמו שאופים בתנור. אפשר לצלות בטמפרטורות גבוהות, ולעשן בטמפרטורות נמוכות. רק הגרילים שלנו הם רב תכליתיים, ואפשר להכין בהם הכל! המבורגרים, דגים, פיצות, ירקות, סטייק, עוף, לחם… הכל!!! 
  • חיסכון בזמן – אפשר לפטר את "איש הנפנף!!!!". למה לעמוד ליד הגריל ולעשות בייביסיטר לאוכל? עם גריל טרייגר, אפשר להניח את המזון על הגריל ולהתפנות לעיסוקים אחרים. הגריל עובד בצורה אוטומטית ומתחזק את הטמפרטורה הנדרשת, כך שאין צורך להשגיח עליו כל הזמן. אז תשקיעו במה שחשוב באמת: קחו בירה קרה, ולכו לדבר עם החברים.
  • עמידות ואיכות – הגרילים מעשנות של Traeger עשויים מחומרים איכותיים, עמידים ובנויים להחזיק מעמד. המבנה החזק והרכיבים האמינים מבטיחים שהגריל יעמוד בפני פגעי מזג האוויר ובשימוש תכוף, ומספקים תמורה מצוינת להשקעה.
  • תכונות חדשניות – טרייגר נמצאת בחזית החדשנות בעולם הברביקיו, ומשלבת תכונות כמו טכנולוגיית WiFIRE, המאפשרת למשתמשים לשלוט ולנטר את הגריל שלהם מרחוק באמצעות אפליקצייה בסמארטפון. תכונה זו מציעה נוחות וגמישות לכל המשתמשים בגריל.

דגמים שונים של גריל Traeger

  • דגם טימברליין של Traeger – מציע חוויית בישול מתקדמת ורב-תכליתית. הוא בנוי מפלדת אל-חלד איכותית עם שטח צלייה ובישול גדול במיוחד, מתאים למשפחות גדולות ולאירוח. מאפיין ייחודי הוא הבידוד הכפול בגוף הגריל, המבטיח ביצועים עקביים בכל מזג אוויר. הגריל מצויד בבקרת טמפרטורה אוטומטית ומדי חום אלחוטיים לדיוק מרבי. מערכת הזנת שבבי עץ אוטומטית מאפשרת עישון אחיד, וטכנולוגיית WiFIRE מציעה שליטה מרחוק דרך אפליקציה. דגם הטימברליין כולל מערכת TurboTemp לחימום מהיר ויציב, ובמקום ארובה ישנה מערכת Downdraft Exhaust המאפשרת יכולות סופר-סמוק להענקת טעם עישון חזק יותר. תכונה נוספת ומשמעותית היא כירת האינדוקציה המובנית, המרחיבה את אפשרויות הבישול ומאפשרת הכנת תוספות או רטבים לצד הצלייה העיקרית. הגריל מציע מגוון שיטות בישול כולל צלייה, עישון ואפייה, ומשלים את החבילה עם ארון אחסון גדול במיוחד מתחת לגוף הגריל. הטימברליין כולל גם מערכת ניקוי אפר אוטומטית, מסך צבעוני לשליטה קלה, ומגש שומנים נשלף לניקוי פשוט.  הטימברליין מהווה פתרון מקיף לחובבי המנגל, המשלב טכנולוגיה מתקדמת עם תכונות פרקטיות לחוויית בישול מושלמת בכל תנאי.
  • דגם האיירונווד של גריל Traeger – מציג שילוב מרשים של עוצמה וטכנולוגיה מתקדמת. הוא מתאפיין במבנה חזק ועמיד עם בידוד, המאפשר שמירה על טמפרטורה יציבה. הגריל מצויד במנוע חזק המשפר את יעילות הבעירה ומאפשר טווח טמפרטורות רחב, מעישון איטי ועד צלייה בחום גבוה. טכנולוגיית WiFIRE מאפשרת שליטה מרחוק דרך אפליקציה, כולל התראות ועדכוני סטטוס. האיירונווד כולל מערכת ניקוי אפר אוטומטית, מסך צבעוני לשליטה קלה, ומגש שומנים נשלף לניקוי פשוט. שטח הצלייה הנרחב, יחד עם מדפים מתקפלים, הופכים אותו לאידיאלי לאירוח. בנוסף, הגריל מגיע עם מד חום חוטי לניטור מדויק של טמפרטורת המזון. כל אלה הופכים את האיירונווד לבחירה מצוינת עבור מי שמחפש גריל עוצמתי, חכם ורב-תכליתי לחוויית בישול מתקדמת.
  • דגם הפרו של גריל Traeger – מצויד במנוע חזק, המאפשר טווח טמפרטורות רחב ושליטה מדויקת בחום. טכנולוגיית WiFIRE מאפשרת בקרה מרחוק דרך אפליקציה ייעודית, כולל גישה למתכונים ועדכוני סטטוס. הפרו כולל מערכת TurboTemp לחימום מהיר ויציב. תכונות נוספות כוללות מסך צבעוני לשליטה קלה ומערכת ניקוי אפר פשוטה. הגריל מגיע עם מד חום חוטי לניטור מדויק של טמפרטורת המזון, ומציע מגוון אפשרויות בישול כולל צלייה, עישון, אפייה וצריבה. כל אלה הופכים את דגם הפרו לבחירה מעולה עבור חובבי ברביקיו מתקדמים המחפשים גריל עוצמתי וחכם לשימוש ביתי או מקצועי במחיר נוח.

לסיכום, גרילי Traeger מציעים מגוון יתרונות שהופכים אותם לבחירה פופולרית בקרב חובבי הצלייה. טעם העץ שלהם, הרבגוניות, קלות השימוש, בקרת הטמפרטורה העקבית, העמידות והתכונות החדשניות שלהם מבדילים אותם מהמתחרים. עם דגמים שונים זמינים, טרייגר נותן מענה לכל צרכי הצלייה והעדפות, ומבטיח שיש גריל מושלם לכול אחד. אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר טלפוני בטלפון מספר 1800-10-12-84, או לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/.