מענה קולי: רצוי שישמעו את קולך ולא מזכירה אוטומאטית
- 09/10/2010
- זמן קריאה מוערך: 25 שנ'
רוצה למשוך את הלקוחות? המענה הקולי הוא הנציג האישי שלך, ברגעים בהם את אינך במשרד. לכן, חשוב שייצג אותך בנאמנות. חשוב שיהיה מה שאת רוצה לשדר;
– רצוי להשאיר מסר קצר ולא נאום לאומה.
– רצוי שישמעו את קולך ולא מזכירה אוטומאטית.
– רצוי שיהיה חותם ייחודי שלך בהודעה; משפט או אמירה אישית.
– רצוי שתשמעי נלהבת, אנרגטית ומקצועית.
– רצוי שאם את מבטיחה לחזור לאנשים, באמת תעשי זאת. ואם אינך נוהגת לחזור לאנשים, דאגי להשמיט את ההבטחה מההודעה.
שירית בן-ישראל, מנכ"לית STS, מומחית להעצמה אישית ועסקית
-
ידע לא 'הולך' בכוח, רק בנוח!
הידע החשוב ביותר והקריטי ביותר לארגון הוא ידע בלתי-מובנה. ידע הנשען...
-
מנהלים אמורים להיות המובילים של האמון הארגוני
אסור להתבלבל: תשתיות תומכות ידע אינן רק תשתיות טכנולוגיות, כגון אתרים,...
-
האתגר האמיתי שעומד בפני הארגון בניהול הידע, הינו למפות ' מה הארגון יידע בעתיד'
אחד היישומים אותם נמצא לרוב בארגונים הפעילים תוכניות ניהול ידע הוא...
-
מי אמר/ה, שכל ההתחלות חייבות להיות קשות?... 30 משפטי התחלה
כל ההתחלות קשות אמרו לנו הורינו בילדותינו. וכך, נשענים על אמונה זו,...
-
תרקדי כאילו אף אחד לא רואה אותך
'טיפים להצלחה'- חלק א' חולמת על הצלחות? רוצה להגשים חלומות? מעוניינת...
-
אל תיקחי הכל ללב, השאירי קצת לאחרות
בכל נקודת זמן ומקום, בה את מרגישה תקועה, מקובעת ואינך מצליחה לפרוץ את...
הוסף תגובה