מענה קולי: רצוי שישמעו את קולך ולא מזכירה אוטומאטית

רוצה למשוך את הלקוחות? המענה הקולי הוא הנציג האישי שלך, ברגעים בהם את אינך במשרד. לכן, חשוב שייצג אותך בנאמנות. חשוב שיהיה מה שאת רוצה לשדר;


– רצוי להשאיר מסר קצר ולא נאום לאומה.


– רצוי שישמעו את קולך ולא מזכירה אוטומאטית.


– רצוי שיהיה חותם ייחודי שלך בהודעה; משפט או אמירה אישית.


– רצוי שתשמעי נלהבת, אנרגטית ומקצועית.


– רצוי שאם את מבטיחה לחזור לאנשים, באמת תעשי זאת. ואם אינך נוהגת לחזור לאנשים, דאגי להשמיט את ההבטחה מההודעה.


שירית בן-ישראל, מנכ"לית STS, מומחית להעצמה אישית ועסקית


לאתר הבית 

הוסף תגובה