מענה טלפוני לעסק
- 02/03/2013
- זמן קריאה מוערך: 19 שנ'
באם אתם מנהלים עסק ולא מרוצים מהשירות שאתם מעניקים ללקוחות, אשמח להמליץ לכם על תוספת חשובה לעסק. קוראים לה מענה אנושי- זוהי למעשה חברה חיצונית שמנהלת עבור העסק מערך טלמרקטינג, שירות לקוחות, מוקד הזמנות וכו'.
מניסיון, זה חוסך העסקה של כוח אדם, ומצריך את "כאב הראש" הזה מאנשי העסק..
יש כיום מספר חברות שמציעות שירות מסוג זה בישראל, לרבות קישורית (www.kishurit.co.il) ואחרות
קטגוריות
עוד בנושא
-
ידע לא 'הולך' בכוח, רק בנוח!
הידע החשוב ביותר והקריטי ביותר לארגון הוא ידע בלתי-מובנה. ידע הנשען...
-
מנהלים אמורים להיות המובילים של האמון הארגוני
אסור להתבלבל: תשתיות תומכות ידע אינן רק תשתיות טכנולוגיות, כגון אתרים,...
-
האתגר האמיתי שעומד בפני הארגון בניהול הידע, הינו למפות ' מה הארגון יידע בעתיד'
אחד היישומים אותם נמצא לרוב בארגונים הפעילים תוכניות ניהול ידע הוא...
עוד מאותו הכותב
-
הלנת שכר במקרה של חברה בפירוק
העובדות מראות כי הלנת שכר בישראל נפוצה בכל המגזרים, ומתבצעת באחוזים...
-
הדרך הנכונה לטייל בצפון איטליה
ישראלים רבים מעוניינים לבקר בצפון איטליה. הבעיה היא שעקב ריבוי האתרים...
הוסף תגובה