מעטפה – רעיון לשיווק ישיר
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 21 שנ'
הרעיון די פשוט ומבוסס על שבירת סטריאוטיפים, סקרנות אנושית ומנגנון פסיכולוגי של גשטאלט/פעילות/דגימה.
עיקר הרעיון הוא כזה: שולחים ללקוחות מעטפה ריקה וחתומה. על גבי מעטפה יש להציג אינפורמציה מתומצתת על פעילותכם (מוצרים שאתם מפיצים), שמכם, לוגו ואיך להתקשר אליכם – כדי שלקוח הנבוך יידע לאן להתקשר ולשאול מדוע הגיעה מעטפה ריקה. אין צורך לציין אינפורמציה מפורטת מדי – הרעיון שלכם יובן מיד.
-
שימרו על קשר עם הלקוח
בעיקר אם לא קורה שום דבר. טלפון אישי בנוסף לברכה המקובלת לחג יכול לעשות...
-
שימוש באיש יח"צ מול התקשורת: מועיל לא פחות מפרסום, ויותר זול
שימוש באיש יחסי ציבור או אפילו התנהלות עצמית מול התקשורת יכולה להועיל...
-
כיצד להתראיין נכון ברדיו?
לכל אדם יש 15 דקות של תהילה, אז אם קיבלת את 15 הדקות שלך ברדיו ציית לכללים...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה