מסע פרסום בגוגל – הקפידו לא לטעות באפיונים שלא ניתן לשנות אח"כ
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 19 שנ'
שימו לב, כי ניתן לפתוח שני מסעות פרסום שונים: ממוקד מילות מפתח (מומלץ) וממוקד אתרים (תשלום ל -1000 חשיפות) – הצגת מודעות באתרים שנבחרו מתוך אתרי רשת התוכן של גוגל. לאחר הקמת החשבון לא ניתן לשנות את האפיונים הבאים: מטבע לתשלום ואזור הזמן. הקפידו לא לטעות בשניהם כיוון שלא תוכלו לשנותם. כל יתר האפיונים ניתנים לשינוי לאחר הקמת מסע הפרסום.
באדיבות אקטיביטק – פרסום בגוגל
-
מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד
בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח,...
-
פרסום ברשת האינטרנט הינו מדיד
שימוש בכלי ניתוח מתאימים: יתרון נוסף הטמון בפרסום ברשת, ואחד היתרונות...
-
הפרסום OFFLINE בא כהשלמה לפרסום ONLINE
קידום אתר באינטרנט יכול להעשות בשתי שיטות: ONLINE – רישום האתר במנועי...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה