מנהלים אמורים להיות המובילים של האמון הארגוני
- 11/02/2012
- זמן קריאה מוערך: 31 שנ'
אסור להתבלבל: תשתיות תומכות ידע אינן רק תשתיות טכנולוגיות, כגון אתרים, פורטלים ועוד.
אֵמוּן ארגוני למשל, הוא תשתית תומכת ידע חיונית ביותר ליצירה של ידע חדש, לשיתוף בידע קיים, ולשימוש מושכל בידע שנצבר. בארגונים רבים התופעה של אי-שיתוף בידע או של היעדר-חדשנות, נובעת גם מתחושה של חוסר אמון בין העובדים לבין הארגון. מנהלים אמורים להיות המובילים של האמון הארגוני על ידי פעולות המאופיינות בשקיפות, בנגישות ובזמינות.
קטגוריות
עוד בנושא
-
ידע לא 'הולך' בכוח, רק בנוח!
הידע החשוב ביותר והקריטי ביותר לארגון הוא ידע בלתי-מובנה. ידע הנשען...
-
האתגר האמיתי שעומד בפני הארגון בניהול הידע, הינו למפות ' מה הארגון יידע בעתיד'
אחד היישומים אותם נמצא לרוב בארגונים הפעילים תוכניות ניהול ידע הוא...
-
'ראשית חוכמה – קנה חוכמה'
ארגונים רבים ממקדים את מאמצי ניהול הידע שלהם בחדשנות וביצירתיות, כדרך...
הוסף תגובה