מוצר פרסום הוא התמריץ המועיל ביותר לקידום מכירות
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 28 שנ'
להבדיל מיתר אמצעי הפרסום, למוצר פרסום "אריכות ימים" הכי ארוכה. הוא לא מתכלה מיד כמו המודעה, התשדיר, הסרטון והסטיקר. הוא לא נעלם בהרף עין כמו שלטים ועמודי פרסומת.
במוצר פרסום משתמשים זמן רב ולכן הוא תמריץ עסקי מועיל – בצורת תזכורת עסקית קבועה ללקוח וכעין קשר ומגע יומיומי עם הספק שלו. אפילו את ההנחה נוטים לשכוח, אבל לא את השי שבו משתמשים מדי יום. הוא-הוא התמריץ המועיל ביותר לקידום מכירות והוא המעניק לעסק יתרון על פני מתחריו ומביא להגדלת נתח השוק, הן בעתות האטה והן בעתות צמיחה כלכלית.
באדיבות צבי סתוי, סתיו מוצרי פרסום
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה