מוצר פרסום הוא התמריץ המועיל ביותר לקידום מכירות

להבדיל מיתר אמצעי הפרסום, למוצר פרסום "אריכות ימים" הכי ארוכה. הוא לא מתכלה מיד כמו המודעה, התשדיר, הסרטון והסטיקר. הוא לא נעלם בהרף עין כמו שלטים ועמודי פרסומת.


במוצר פרסום משתמשים זמן רב ולכן הוא תמריץ עסקי מועיל – בצורת תזכורת עסקית קבועה ללקוח וכעין קשר ומגע יומיומי עם הספק שלו. אפילו את ההנחה נוטים לשכוח, אבל לא את השי שבו משתמשים מדי יום. הוא-הוא התמריץ המועיל ביותר לקידום מכירות והוא המעניק לעסק יתרון על פני מתחריו ומביא להגדלת נתח השוק, הן בעתות האטה והן בעתות צמיחה כלכלית.


 באדיבות צבי סתוי, סתיו מוצרי פרסום

הוסף תגובה