מאחורי הפעילות הפרסומית חייב לעמוד אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד

בראש ובראשונה, ואולי אף יותר חשוב מכל באנר המושך את העין או מדיוור מוצלח, חייב לעמוד מאחורי הפעילות הפרסומית אתר אינטרנט או דף "נחיתה" מכובד. דף "נחיתה" הוא הכינוי לעמוד האינטרנט אליו מגיע הגולש לאחר שהביע עניין ולחץ על הבאנר או הקישור בפרסום. אם גולש יתעניין במה שיש לחברה להציע, אך יגיע לדף מאכזב שאינו מספק את הפרטים הנכונים, מעוצב בחוסר טעם, או שאינו מספק את התכנים להם הגולש ציפה, הגולש יתאכזב, וללא היסוס יעזוב את האתר בלחיצת כפתור. כמו כן יש לוודא כי האתר מוכן מבחינה טכנית לטיפול בזרם גדול של גולשים, וכי מערך המכירה והשירות של החברה ערוכים לטיפול בפניות רבות.


אלון זכאי, מנכ"ל A-2-Z, שיווק בינלאומי באינטרנט

הוסף תגובה