לפני שמתחילים לעבוד על עיצוב האתר, חשוב להבין ולחקור מיהו קהל היעד של האתר.

אתר צבעוני, תוסס, מלא באנימציות ואיורים יכול להיות מצויין לחברה שקהל היעד שלה הוא בני נוער, אולם עבור חברת רואי חשבון בוודאי שלא.

לפני שמתחילים לעבוד על עיצוב האתר, חשוב להבין ולחקור מיהו קהל היעד של האתר.
מה מעניין את קהל היעד שלנו?
חיפוש ברשת האינטרנט יכול לעזור מאוד בהכרת השטח. איזה אתרים נעשו ברשת עבור קהל היעד שלנו? נסו לחשוב על חברות שפונות לאותו קהל יעד. בדקו את האתרים שלהם. איך הם נראים? מה המאפיינים שלהם מבחינת העיצוב – האם הם צבעוניים, או חד גוניים, האם הם עמוסים בטקסטים או בתמונות, האם יש בהם אנימציות. ובחינת המבנה – איך בנויה מפת האתר, איך מוצגים התפריטים, כמה דפים יש, ממה מורכבים הדפים?
אתרים אלה לא חייבים להוות דוגמא, שכן ייתכן והם לא משרתים נכונה את המטרה, אולם גלישה ביקורתית באתרים אלה תוכל להניב מסקנות, ותעזור לנו להחליט מה נכון ומה לא נכון עבור קהל היעד שלנו.


באדיבות סטודיו שולמן, בנייה ועיצוב אתרים- 04-8345645, 052-5628706

הוסף תגובה