לפני שליחת הניוזלטר הראשון צריך להחליט על תדירות המשלוח
- 26/11/2011
- זמן קריאה מוערך: 1 דק'
סוגיה חשובה שאתם צריכים להחליט לגביה, לפני שליחת הניוזלטר הראשון, היא תדירות המשלוח. הנקודה המרכזית היא ההבנה שהתדירות עליה אתם מחליטים מחייבת אתכם. הפחתת התדירות משדרת את המסר "אנחנו לא מצליחים לעמוד בהתחייבות שלקחנו על עצמנו".
אלה השיקולים מרכזיים יקבעו את התדירות המיטבית של משלוח הניוזלטר שלכם:
1. היכולת שלכם לייצר תכנים חדשים: בדקו באופן היפותטי – לו הייתם מוציאים דיוור בחצי השנה האחרונה, על מה הייתם יכולים לכתוב.
2. היכולת לייצר תכנים תקום ותיפול על האדם שאחראי על המשימה: אם אין אדם מתאים לכך בחברה, שקלו להוציא זאת ל-outsourcing.
3. מידת העניין של קהל היעד שלכם בנושא הניוזלטר: אנשים שמחים לקרוא חומרים ברמה גבוהה, הנוגעים להם או לתפקידם באופן אישי. אם מדובר בנושא המתקשר אליהם באופן עקיף בלבד, תדירות רבה מדי תניע אותם להסיר את שמם מרשימת התפוצה.
הקפידו על אחידות במשלוח: ניוזלטר היוצא על בסיס יומי צריך לצאת כל יום באותה שעה. ניוזלטר היוצא על בסיס שבועי צריך לצאת כל שבוע באותו יום, ניוזלטר היוצא על בסיס חודשי או רבעוני – יכולים לצאת "בערך" באותו יום בחודש, כיוון שהקוראים אינם זוכרים בדיוק מתי לצפות לו.
נכתב ע"י אביטל יוגב
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
לפני בחירת שם חדש למוצר, שירות או חברה, הריצו חיפוש
כשאתם רוצים לבחור שם חדש למוצר, לשירות או לחברה, רישמו באתרי חיפוש את...
-
כדי לעבור את מחסום המזכירה, עיבדו איתה ולא נגדה
איך עוברים את מחסום המזכירה? עיבדו איתה ולא נגדה. הכינו "נאום" קטן בן...
-
בידקו עם חברת בניית האתרים שהאתר שייך לכם
אין דבר מתסכל יותר מלבנות אתר, לשלם עליו במיטב כספכם, ולגלות אחרי חצי...
הוסף תגובה