לעולם אל תתווכח עם לקוח
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 14 שנ'
אתה יודע טוב מאוד שהלקוח לא תמיד צודק, אך במקום להתעסק בגורם לבעיה, התרכז בדרכים לתקן את הבעיה. מחקרים מוכיחים ש-7 מתוך 10 לקוחות, יחזרו אליך לביצוע עסקאות גם בעתיד אם אתה פותר להם את הבעיה לטובתם.
הטיפ ניתן ע"י האתר Allbusiness
קטגוריות
עוד בנושא
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה