למייל ויראלי יכול להיות אפקט אדיר בקידום האתר שלכם
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 39 שנ'
מי מאיתנו לא מקבל מדי יום לאימייל שלו קטעי וידאו, מצגות, תמונות או טקסטים שונים ומשונים תחת הכותרת: ענק!!!!!!!!!!!!!!!! (או מדהים, או מעולה…)? חברות מסחריות כבר גילו מזמן את האפקט המדהים של המייל הויראלי. העקרון פשוט מאוד, מפיקים קטע וידאו מגניב במיוחד המזוהה עם עולם התוכן של המותג וכולל לינק לאתר החברה. שולחים במייל לרשימת תפוצה, ואם הסרטון איכותי – מקורי, משעשע, מפחיד, מרגש, סביר להניח שיתחיל 'לרוץ' ברשת. אנחנו לא מדברים על מדע מדויק, אי אפשר לחזות את האפקט הויראלי של קטע מסויים (ויפה כתב על כך העיתונאי עמי בן-בסט בבלוג שלו), את מידת ה'באז' שייצור ואת כמות הצפיות, אבל אין ספק שאם אכן יוצר באז שכזה, האפקטיביות שלו ביצירת חשיפה למותג היא אדירה.
מאת שירלי פלג, עוסקת בתחום Online PR בחברת TBWA\DIGTAL
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה