למד לאהוב את הארגון והמוצר שלך
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 33 שנ'
לא מעט אנשי מכירות מעסיקים את עצמם בשאלות פילוסופיות כגון: עד כמה אני מאמין במוצר שאני מוכר? או, האם הארגון שלי הוגן כלפי הלקוחות? אלו הן שאלות חשובות ולגיטימיות, אולם כל זמן שאיש המכירות מתחבט בהן, נמנעת ממנו היכולת לממש את מלוא פוטנציאל המכירה שלו. אנשי המכירות המצטיינים בחברתך מתאפיינים בדרך כלל בכך שהם קיבלו, זה מכבר, החלטה אישית להיות חלק בלתי נפרד מהארגון והמוצר. בחירה זו אפשרה להם להיות מזוהים, בעיני הלקוחות, עם המוצר והחברה. החלטה זו גם יצרה אצלם את המוטיבציה להפוך להיות 'מומחים' במוצר, להשקיע יותר בכל לקוח והכי חשוב: להתמקד בתוצאות.
הטיפ ניתן ע"י מיכה שנהב, מנכ"ל מרכז טל, טיפוח למצוינות
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה