ללקוחות עסקיים דוורו באמצע השבוע, ולפרטיים – בסוף שבוע
- 17/03/2012
- זמן קריאה מוערך: 20 שנ'
אם עד היום היה נהוג לבצע דיוורים בשעות הלילה בכדי למנוע עומסים על שרתי דיוור מתוך הנחה כי אין השפעה למועד הדיוור, נערכו מספר מחקרים שגילו כי לשעה וליום בשבוע בו בוצעו דיוורים הייתה השפעה לא מבוטלת על אפקטיביות ואחוזי התגובה למכתבים. מתוך נסיון העבר מומלץ לדוור לגולשים פרטיים בעיקר לקראת סופי השבוע ולגורמים עסקיים הקוראים את המכתבים במשרד, בימים שני, שלישי ורביעי בעיקר בשעות הבוקר והצהרים.
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
הקפידו שהמכתב לא יהיה רחב מדי ולא ארוך מדי
בתחום אורך ורוחב המכתב יש מספר כללי אצבע: כדי שלא תווצר גלילה אופקית...
-
אל תסיטו את עיני הגולש מהרעיון המרכזי של המכתב
במלחמה על תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, משתמשים משווקים מסוימים...
-
פנייה אישית בשורת הנושא מגדילה את שיעורי פתיחת המייל
שורת הנושא הינה ההזדמנות הראשונה למשוך את הגולש כדי שיפתח ויקרא את...
הוסף תגובה