לא כל רשת תתאים לכל זכיין

לאחר בחירת התחום בו לזכיין יש עניין, הוא נדרש לאתר את הרשת המתאימה לו ביותר מתוך הרשתות המזכות הפעילות בשוק. לא כל רשת תתאים לכל זכיין. חלק מהרשתות מלכתחילה אינן מתאימות ליזם מכיוון שההשקעה לפתיחת סניף הרשת גדולה מדי, או שהרשת אינה מתכוונת להקים סניפים באזור הגיאוגרפי הרלוונטי לאותו הזכיין. חיפוש מושכל אחר רשת מזכה כולל בדיקה של מותג הרשת, נתח השוק, מגמות בשוק, שיטת ניהול, מוניטין, הצלחות ועוד. לאחר צמצום אפשרויות הבחירה, מומלץ ליצור קשר עם הרשת לקבלת מידע עדכני נוסף.


נעמן לוי, המרכז לקידום זכיינות בישראל

הוסף תגובה