לאחר שהאירוע הסתיים, פנה ללקוחות הפוטנציאליים
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 38 שנ'
האירוע הסתיים. אתה עייף ונציגי המכירות גם. עכשיו צריך להתחיל להחזיר את ההשקעה, לאסוף את המידע שנצבר מהאורחים בכנס, ולהתחיל במלאכת המכירות. להפגש עם הלקוחות הפוטנציאליים ולענות לשאלות שהעלו בכנס. אני נוהג לשלוח גלויית תודה למשתתפים, עם תמונה מן הכנס בה הוא מופיע (לצורך העניין אני שוכר שירותיו של צלם מקצועי). אם זה מתאים, אני שולח תקציר של ההרצאות יחד עם חומר פרסומי גם למי שהגיב להזמנה אך לא הגיע. אפשר גם לצרף הערה מבדחת על כך שלא הגיע. את בסיס הנתונים שייצרת לקראת האירוע אין להניח בצד. יש לחזור ולפנות ללקוחות הפוטנציאלים – אלו שהגיעו לאירוע ואילו שלא – ולעדכן אותם באמצעות הדוא"ל בחידושים ועידכונים כל רבעון לפחות.
הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום מכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.
-
טיפים להפקת אירוע קד"מ באופן עצמאי
1.קודם כל להירגע - צריך סבלנות ואורך רוח!! 2. חשוב להכין מראש תזרים אירוע...
-
האם כדאי להשקיע בהפקת אירוע ללקוחות? בהחלט כן
אירוע עסקי הינו חלק מתמהיל השיווק. ההחלטה באשר לקיום האירוע, דומה להחלטה...
-
בדוק את הציפיות של קהל המטרה
בהפקת אירוע ללקוחות, כלל טרומי הוא בדיקת הציפיות של קהל המטרה. פנה טלפונית...
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה