כתוב "מספר המקומות מוגבל", ויותר אנשים יגיעו לאירוע שלך

ארבעה ימים לאחר משלוח ההזמנות יש להתחיל תהליך דקדקני של רישום המשתתפים, מספר המתלווים לכל משתתף, שמותיהם, תפקידיהם וכד' – כדי שתוכל להיערך מבחינת תכנון האולם. מי שלא אישר השתתפות יקבל מהצוות שלך תזכורת טלפונית. המטלפנים יתאמצו "למכור" את היחודיות והחדשנות שבתוכנית האירוע כדי להגיע למירב המשתתפים. בחברת ייעוץ ישראלית נוהגים לסיים כל הזמנה במשפט האלמותי "מספר המקומות מוגבל". מאיץ הרשמה בדוק.


 


 


הטיפ ניתן ע"י ניצן צוריאל, העוסק בניהול שיווק לפי שעות ובייעוץ בתחום המכירות, אסטרטגיה, שיווק ופרסום.


 


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה