כמה טיפים לבניית אמון בפגישת מכירות
- 10/10/2011
- זמן קריאה מוערך: 31 שנ'
קשר עין. שמרו על קשר עין עם הלקוח כאשר הוא מדבר. היעדר קשר העין מתפרש כחוסר יושר וחוסר אמינות. בעזרת קשר העין ניתן גם לוודא הקשבת הלקוח.
לא להצביע. לא מומלץ להצביע על אנשים. מותר להצביע על חפצים. הצבעה על אנשים מבטאת האשמה או השפלה ושליטה.
לא לגעת. אין לגעת בחפצים הנמצאים במשרדו של הלקוח ללא רשות. ישנם אנשים בעלי רגישות יתר בכל הקשור לחפציהם.
ישיבה לצדו. עדיף לשבת ליד הלקוח במידה וניתן ולא בצידו השני של השולחן. ישיבה ממול יוצרת מחסומים פסיכולוגיים.
מתוך מאמר של דרור כהן, מנכ"ל המרכז הישראלי לשיווק, מומחה בהקמה, ניהול וליווי מערכי מכירות ושיווק.
-
אל תשמיץ את היריב
המוצר הביטוחי מורכב מכיסוי ושרות ובמקרים רבים המחיר הזול יותר הוא...
-
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים וסטטיסטיקות
בהצגת מכירות חשוב לא להעמיס שפע נתונים, סטטיסטיקות, וטכנולוגיות שהלקוח...
-
טיפים קטנים לאיש מכירות
כשאתה נמצא במשרד, יושב ומחכה,מתחריך נמצאים בשטח בפעולה,גוזלים את הלקוחות...
-
שפת הגוף, שפה חשובה בניהול מו"מ
שפת הגוף – שפה חשובה במכירות, ניהול מו"מ וניהול קשר עם לקוחות ואנשים...
-
צור מגע
כשאתה הולך לפגישה הבאה של אימון מכירות, או לכנס הבא, תפוס מקום בשורה...
-
לעתים, בשביל לקבל "כן", צריך רק לבקש
הרבה משווקים לא שואלים שאלות לסגירת עסקה, מחשש שיקבלו תשובה שלילית....
הוסף תגובה