כיצד קידום אורגני מביא עסקים לדומיננטיות גם בזירה תחרותית?
- 20/11/2019
- זמן קריאה מוערך: 2 דק'
בעולם השיווק והפרסום של ימינו, אין כמעט עסקים שאין להם אתר אינטרנט. כללי המשחק ידועים: מי שיצליח להביא יותר תנועה לאתר שלו, הוא זה שבסופו של דבר גם יביא לקוחות משלמים. בין אם מדובר בעסק שיש לו גם חנות פיזית ובין אם זוהי חנות וירטואלית בלבד המוכרת אך ורק און ליין, ברור לכולם שללא דומיננטיות בגוגל – כלומר הופעת האתר בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש לאחר הקשת ביטויים מובילים – המשמעות היא שלא יהיו גם מכירות מספיק גבוהות. במקרים של עסקים שיש להם מתחרים רבים באותו הענף, העניין הופך מאתגר אף יותר. מה עושים?
על יצירת דומיננטיות בתחום עסקי שבו שחקנים רבים
כאשר אדם מבקש להקים עסק בענף עסקי שכבר קיימים בו לא מעט מתחרים, השגת אחד מהמקומות הראשונים בסולם של גוגל בביטויי מפתח מובילים הופכת למשימה מורכבת מאוד. הרעיון העומד מאחורי תחום ה SEO הוא לעשות פעולות בעלות אפקט לטווח ארוך, כלומר להשתמש בביטויים שכיחים שגולשים מחפשים כאשר הם מתעניינים בביצוע רכישות באותו הענף ולשלבם בטקסטים באתר. זוהי מלאכה מורכבת ומלאה ברבדים, לכן המשימה הראשונה ואף החשובה מכולן, היא ביצוע מחקר מילות מפתח אשר יעניק את המידע באשר לביטויים השכיחים ביותר לחיפוש.
אבל מה עושים כאשר מילת חיפוש מובילה תמיד לאותן התוצאות?
בענפים בעלי שחקנים רבים, למשל בתחום האופנה והפארם אשר נחשבים למובילים מבין ענפי המשק שגולשים מבצעים בהם רכישות אונליין או מחפשים אותם בגוגל, חשוב לפעול בתחכום ואפילו ביצירתיות. חשוב כמובן לייצר אתר עסקי מושקע, אשר מכיל מידע רלוונטי, תוכן איכותי וגרפיקה מקצועית – כל אלו חשובים בכדי שגולשים ירצו להעמיק את החיפוש בתוך האתר עצמו.
ניסוי ותהייה – כאשר האתר עובד כבר כמה חודשים
לאחר תקופה מסוימת שבה ניתן כבר לבחון את תוצאות העבודה של הקידום האורגני וכן “לחוש” את קהל הלקוחות מקרוב, בעקבות רכישות שונות שבוצעו באמצעות האתר, כדאי לעשות בדיקות שונות ולהפוך את זה לנוהל קבוע. אתר עובד ומתפקד – כדאי שיעבור בדיקה שוטפת על ידי בחינת יחסי ההמרה ומציאת החוליות החסרות ששינוי בהן יכול להוביל להצלחה גדולה יותר. שדרוגים באתר הם מבורכים, הוספת תוכן היא הכרחית וכיוונון נכון של אסטרטגיית הקידום יכולה בהחלט לייצר רווחים גבוהים יותר ולמצב את הדומיננטיות של האתר מול כל מתחריו.
-
ככל שיותר אתרים נותנים קישור אליכם, זה מהווה, מבחינת גוגל, הצבעת אמון באתר שלכם
אחד הפרמטרים החשובים בהם נעזר גוגל, בבואו לקבוע את מיקום האתר שלכם,...
-
Yahoo מאנדקס גם אתרים אליהם אין אף קישורים נכנסים
הוספת אתר למנוע החיפוש יכולה להיעשות במספר דרכים: 1. ניתן לחכות שרובוט...
-
עבור כל דף באתר, יש לקבוע מהי תגובת הגולש הרצויה ולהביא לביצועה
אחת הסיבות העיקריות שבגללה אנשים עוזבים את האתר לפני שהם ביצעו רכישה...
-
נחלה למכירה – איך הופכים נחלה חקלאית לנחלה יוקרתית
החל משנות התשעים, עת המדינה החליטה שניתן להפשיר קרקעות חקלאיות לצורכי...
-
מבנים ניידים – למה הם משמשים אותנו?
בהוויה הישראלית יש מקום של כבוד למבנים זמניים, עוד מימי העליות הראשונות,...
-
5 יעדים שהם לא רק בטן גב
הרבה מקומות תיירותיים ברחבי העולם משווקים את עצמם על טהרת החופים הלבנים...
הוסף תגובה