כיצד לפזר את מילות החיפוש בין דפי האתר
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 40 שנ'
ראשית אזכיר שמנועי החיפוש אוספים, מדרגים ומציגים דפי אינטרנט ולא אתרי אינטרנט. לכן לאחר שאתם קובעים את אוסף מילות החיפוש שמייצגות את העסק שלכם עליכם לתכנן את הפיזור שלהן בין דפי האתר.
המבנה המומלץ לאתר הוא מבנה היררכי שבו דף הבית מכיל את מילות החיפוש הכלליות ביותר וככל שיורדים ברמת ההיררכיה המילים והביטויים נעשים ספציפיים יותר.
חישבו למשל על אתר שעוסק בגננות. באתר כזה דף הבית יתבסס על מילים כמו "גננות" ו"גינה". בהיררכיה הנמוכה יותר יופיעו דפים שמבוססים על מילות חיפוש כמו "קקטוסים", "כלי עבודה לגינה" או "גנים יפאניים".
באדיבות רוני הורביץ, סודות השיווק באינטרנט
קטגוריות
עוד בנושא
-
בצעו ניתוח של מילות מפתח במנועי החיפוש
מילות מפתח הן המילים הקשורת לתחום העיסוק ושכאשר מקישים אותם במנועי...
-
ראשית הגדירו מילות מפתח
הצעד הראשון לקראת הערכת המצב הוא הגדרת מילות המפתח, שכן בלעדיהן נתקשה...
-
בדקו את רמת התחרות במילות המפתח
לשם מיקוד טוב יותר של מילות המפתח וחיפוש מלים נוספות עליהן לא חשבנו,...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה