יצירתיות יתר לא מבטיחה שהתוכן ישרת את האינטרסים השיווקיים שלכם
- 05/08/2010
- זמן קריאה מוערך: 20 שנ'
היזהרו מיצירתיות יתר.
באדיבות יערה הולצמן, המילה האחרונה, כתיבה שיווקית וקופירייטינג
קטגוריות
עוד בנושא
-
לפני בחירת קופירייטר איספו חומר רלוונטי
בונים אתר מקצועי? מפיקים פרוספקט, מודעה או עיתון מקוון? זקוקים לתוכן...
-
בקשו מהקופירייטר הצעת מחיר מפורטת
אם זו הפעם הראשונה בה הנכם מעורבים בפרוייקט הדורש קופירייטר, נסו להבין...
-
קופירייטר שיבקש מכם את המידע המקיף ביותר, גם יעשה עבודה טובה אחר כך
הקופירייטר אינו מומחה למחשבים. באותה מידה גם אין לו מושג במכונות כביסה,...
עוד מאותו הכותב
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
הוסף תגובה