ילדי בית ספר זקוקים לשינה

מחקר ראשון בסוגו, שהתפרסם בכתב העת שינה, שבחן את הדפוסים ההתפתחותיים של משכי שינה במהלך הילדות, הראה שילדים שרק מתחילים בלימודיהם בבית הספר וישנים מעט מדי מועדים יותר ללקות בהפרעות התנהגותיות ותפיסתיות בכיתה. צוות המחקר בראשותו של דר' ג'ק מונטפליסיר מאוניברסיטת קוויבק שבקנדה התמקד ב- 1,492 ילדים שהיו במעקב מגיל 5 חודשים עד לגיל 6 שנים. האימהות התבקשו למלא שאלונים שמדדו את פעלתנותם של הילדים ואת שיעורי הנמנום במהלך היום במשך השנים.


להמשך המחקר לחץ

הוסף תגובה