יחסי ציבור באינטרנט – תוכן הוא שם המשחק

כשאנחנו מדברים על יחסי ציבור באינטרנט, תוכן הוא שם המשחק. תכנים איכותיים ועשירים בקישורים, מזמינים גולשים להיכנס ולקרוא, להעביר הלאה לחברים, לצטט קטעים נבחרים וליצור הפניות ממקומות רלוונטיים ברשת ובכך מעצימים את מידת החשיפה למותג. תוכן מערכתי – כתבות, מאמרים, ראיונות עם אנשי מפתח, כתבות וידאו ועוד, נחשב לתוכן איכותי ביותר ונתפס ע"י הקוראים כמקצועי ואמין. שיטת העבודה במקרה הזה מאוד דומה לשיטת העבודה ביחסי ציבור קלאסיים (ופה מתחיל ומסתיים הדמיון) וכוללת התנהלות שוטפת מול עורכים וכתבים באתרי התוכן, הפצת הודעות לעיתונות, ייזום כתבות ואייטמים וכדומה.


מאת שירלי פלג, עוסקת בתחום Online PR בחברת TBWA\DIGTAL


באדיבות Allmarketing, פורטל השיווק הישראלי

הוסף תגובה