טיפ לסידור המייל
- 26/01/2012
- זמן קריאה מוערך: 50 שנ'
זה נכון, שבעידן הנוכחי, הפייסבוק – מה לעשות – הכריע את השימוש במיילים- הוא זמין יותר, מהיר יותר, ורוב הזמן האנשים שאנו מחפשים נמצאים שם. עדיין, ישנם דברים שאנחנו נעשה רק במייל – שליחת מסמכים חשובים, שליחת הצעות מחיר, עבודה עם מוסדות ועוד. אז איך עושים סדר? שלב ראשון – להכין רשימה על דף (ללא המחשב) איזה מיילים אני רוצה לקבל? איזה מיילים מעניינים אותי? איזה מיילים אני צריך לקבל כדי להתנהל טובה יותר? איזה מיילים יקדמו אותי למטרות שאני רוצה להשיג? איזה מיילים מציקים לי ולא רלוונטיים לשום תחום בחיים שלי? איזה מיילים "גונבים" את תשומת הלב שלי ומפזרים את המחשבות שלי? שלב שני- במשך יומיים או שלושה, לתת למיילים להצטבר. לא למחוק אותם. שלב שלישי- אחרי שהמיילים הצטברו – להגיב לכולם על פי העקרון הבא: מיילים מעניינים, רלוונטיים שיקדמו אותי- למיין בתיקיות ולהגיב על פי דחיפות וחשיבות. מיילים לא רלוונטיים- לבקש שיורידו אתכם מרשימות התפוצה ולבצע מעקב או (אם זה מישהו פרטי) לבקש שיפסיקו לשלוח לכם את המיילים כי זה לא רלוונטי. ברכותיי! בזה הרגע הפכתם להיות יעילים יותר ואפקטיביים יותר.
-
כשאתם יוצאים מחדר – תמיד קחו איתכם משהו להחזיר למקום!
איך שומרים על בית מסודר? לא יוצאים מחדר בידיים ריקות, ותמיד לוקחים משהו...
-
מעבר דירה - סידור החדרים
- קבעו מספר או צבע לכל חדר בבית החדש. בעת האריזה, סמנו על כל ארגז את המספר...
-
מה למטה ומה למעלה?
יצאתם לקמפינג? לקחתם אתכם מזרון טיולים כלשהו? בבוקר אתם מגלגלים את...
-
מתי אני אהיה מאושר?
שאלת השאלות. כמה ספרים עוסקים בנושא הזה? כמה סדנאות? אפילו סדרות בטלוויזיה...
-
הוסף תגובה