טיפ חשוב בנושא קידום אתרים אורגני בגוגל
- 28/06/2014
- זמן קריאה מוערך: 55 שנ'
בכל דף אינטרנט יש תאור (DESCRIPTION) . כמו שיש גם כותרת (TITLE) .
הכותרת והתאור עוד יותר הם 2 תגים חשובים מאד ותורמים לקידום אורגני בגוגל לאתר שלכם.
חשוב מאד שלכל דף באתר יש כותרת ותאור יחודי משלו (שונה משל דפים אחרים).
יש לבדוק במערכת הניהול של האתר שלכם האם קיים תאור ייחודי לכל דף באתר והאם מספר התווים בתאור אינו חורג מהתחום של 70-156 תווים. אותו כנ"ל לכותרת רק שם מספר התווים המומלץ 40-65 .
כמובן שהתאור צריך לתאר את מהות הדף הספציפי שבו הוא מופיע וחשוב מאד שיהיה מנוסח בצורה שיווקית ומזמינה את הגולש להיכנס לדף האתר.
למעשה התאור הינו המשפט המופיע בתוצאת החיפוש בגוגל במילת מפתח כלשהיא הקשורה לדף ולכן חשוב שיהיה שיווקי כדי לעודד את הגולש לבקר בדף.
ובנוסף חשוב מאד מאד לשלב בכל תאור מילת מפתח גוגל לאחר שאתרתם את מילת המפתח האטרקטיבית ביותר בה אתם חושבים לקדם את הדף הספציפי…
אתם בודאי שואלים איך מוצאים את מילת המפתח האטרקטיבית הזאת … אם תבקרו בלינק הבא תקבלו יותר תשובות כיצד מבצעים מחקר מילות מפתח לאיתור מילות המפתח האטרקטיביות ביותר לקידום דפי אתרכם … מוזמנים,
-
ככל שיותר אתרים נותנים קישור אליכם, זה מהווה, מבחינת גוגל, הצבעת אמון באתר שלכם
אחד הפרמטרים החשובים בהם נעזר גוגל, בבואו לקבוע את מיקום האתר שלכם,...
-
Yahoo מאנדקס גם אתרים אליהם אין אף קישורים נכנסים
הוספת אתר למנוע החיפוש יכולה להיעשות במספר דרכים: 1. ניתן לחכות שרובוט...
-
עבור כל דף באתר, יש לקבוע מהי תגובת הגולש הרצויה ולהביא לביצועה
אחת הסיבות העיקריות שבגללה אנשים עוזבים את האתר לפני שהם ביצעו רכישה...
הוסף תגובה