טיפים לפרסום בגוגל
- 14/06/2011
- זמן קריאה מוערך: 30 שנ'
מילות מפתח: הימנע משימוש במילות מפתח כלליות. היה ממוקד והשתמש במילים וביטויים שבהם ישתמש הלקוח כדי לחפש את המוצרים או השירותים שלך. מילות מפתח כלליות מדי עלולות להופיע בחיפושים שפחות רלוונטיים לעסק שלך.
המודעה שלך: שלח לקוחות למקום הנכון באתר שלך. ודא שהמודעה שלך שולחת את הלקוחות לדף הנכון באתר שלך. אם הם מחפשים מוצר מסוים אבל נוחתים בדף הבית שלך, ייתכן שהם לא יצליחו למצוא את המוצר שאותו הם מחפשים.
קריאה לפעולה: ודא שקל לקנות את המוצר או השירות שלך. קריאה ברורה לפעולה כגון קנה עכשיו, הירשם היום או למידע נוסף תניע לקוחות לבצע את הפעולה הבאה.
באדיבות: גוגל ישראל
-
תקנון האתר
השימוש באתר TIPS4U (להלן:"האתר") ובתכנים המוצגים בו ובבלוגים היושבים תחת...
-
אין SSL באתרי מסחר אלקטרוני - לא קונים!
קניות באתרי מסחר אלקטרוני מתבצעות לרוב באמצעות כרטיסי אשראי. התנאי...
-
בקניות באינטרנט, חשוב לוודא שיש התאמה למידה אותה בחרתם
בקניות באינטרנט, חשוב לוודא שיש התאמה למידה אותה בחרתם, ע"פ טבלאות מידה...
-
יין, מומלץ לרכוש בחנויות היין המתמחות
בחנויות המתמחות, ניתן להיות בטוחים שהיין נשמר כהלכה. שמירה של יין בתנאים...
-
יין, כדאי לבחור כוסות של חברה מוכרת ואיכותית
אלו סוגי כוסות מומלצים לבר הביתי? כוסות וויסקי – לשתייה של וויסקי...
-
כדי למצוא זוגיות, לעתים יש צורך בהזמנה אנרגטית
רבים האנשים שכמהים לזוגיות, אך זו אינה מגיעה. ראשית יש צורך בבדיקה פנימית...
הוסף תגובה