טיפים לניהול רשימות תפוצה
- 26/11/2011
- זמן קריאה מוערך: 1 דק'
את רשימת התפוצה הראשונית תוכלו להרכיב מלקוחות שלכם, מלקוחות פוטנציאליים (למשל – כל אלה שהוצאתם להם הצעות מחיר), מספקים, ומאנשים אחרים הנמצאים ברשומות החברה.
הוסיפו גם לאתר החברה את אופציית ההרשמה לניוזלטר, כדי לבנות ולחזק את הקשר שלכם עם לקוחות פוטנציאליים, שנכנסו לאתר רק על מנת לברר משהו.
הוסיפו לניוזלטר שלכם מקום קבוע בו יכול כל אחד שנתקל במקרה בדיוור, להוסיף עצמו באופן קבוע לרשימת התפוצה.
בעולם האינטרנט מקובלים מאד שיתופי פעולה בין אתרים. הציעו לחברה העוסקת בתחום משלים לשלכם לשתול באתר שלהם את אפשרות ההרשמה לניוזלטר שלכם, לתועלת שני הצדדים.
כמו כן הקפידו על שני כללי עשה ואל תעשה:
■ עשה: הוסיפו לניוזלטר את האפשרות להימחק מרשימת התפוצה. זו אחת מדרישות החוק בנושא. טיפול מיידי במחיקת בקשות הגריעה, יבטיח לכם לקוחות מרוצים לטווח ארוך.
■ אל תעשה: אל תקנו רשימות תפוצה, גם אם נדמה לכם שהן מפולחות לפי קהלי היעד המתאימים לכם. זה לא חוקי, לא יעיל ויוצר לכם מוניטין גרוע. על פי החוק, על הגולשים שלכם להסכים לקבל דיוור מכם. עדיף להתחיל עם רשימה קטנה יחסית, ולהוסיף לה נמענים מעוניינים, מלשלוח מאות אלפי מיילים לגולשים שיסווגו אתכם מיד כדואר זבל.
נכתב ע"י אביטל יוגב
-
רשימת התפוצה האיכותית ביותר- מאגר הלקוחות ואנשי הקשר של הארגון
הבסיס לכל תהליך דיוור אלקטרוני הוא המאגר אליו ידוור המסר. מאגר עדכני ...
-
אל תקנו רשימות תפוצה מצד שלישי
לעולם אין לקנות רשימות תפוצה מצדדים שלישיים. וזאת מהסיבה הפשוטה...
-
דאגו לקבל מהגולשים הסכמה מפורשת
הימנעו מלהשתמש באתרכם בתיבות-סימון-מסומנות-בברירת-מחדל ה'מכריחות'...
-
לפני בחירת שם חדש למוצר, שירות או חברה, הריצו חיפוש
כשאתם רוצים לבחור שם חדש למוצר, לשירות או לחברה, רישמו באתרי חיפוש את...
-
כדי לעבור את מחסום המזכירה, עיבדו איתה ולא נגדה
איך עוברים את מחסום המזכירה? עיבדו איתה ולא נגדה. הכינו "נאום" קטן בן...
-
בידקו עם חברת בניית האתרים שהאתר שייך לכם
אין דבר מתסכל יותר מלבנות אתר, לשלם עליו במיטב כספכם, ולגלות אחרי חצי...
הוסף תגובה